Sahip Oldukları Her Şeyi Satarak Amerikayı Dolaşan Aile

'Her zaman insanlara hayalleri peşinden koşmalarını söyleyen biri olmuşumdur,
ve sonunda kendi tavsiyemi dinleme kararı aldım'.
Sahip olduğu herşeyi satıp 10 metre uzunluğundaki AirStream bir karavan alarak ailesi ile
birlikte uzun bir seyahate çıkan profesyonel fotoğrafçı Joe Hendricks'in merceğinden muhteşem doğa fotoğrafları ile sizleri baş başa bırakıyoruz.

'Her zaman insanlara hayalleri peşinden koşmalarını söyleyen biri olmuşumdur, ve sonunda kendi tavsiyemi dinleme kararı aldım'

'Hayalim profesyonel bir manzara fotoğrafçısı olarak Amerika kıtasını dolaşmaktı ve bu şekilde hayalimi gerçekleştiriyorum'

'Hayalim profesyonel bir manzara fotoğrafçısı olarak Amerika kıtasını dolaşmaktı ve bu şekilde  hayalimi gerçekleştiriyorum'

'Evimizi, arabamızı ve bağlı olduğumuz diğer bir çok şeyi, içerisinde rahatça yaşayabileceğimiz bu konforlu 10 metrelik AirStream'i alabilmek için sattık'

'Bu yaptığımız çılgınlığı arkadaşlarımızla paylaştığımızda, gözlerinde beliren ışıltı gerçekten doğru şeyi yaptığımızı anlamamı sağladı'

'Bu yaptığımız çılgınlığı arkadaşlarımızla paylaştığımızda, gözlerinde beliren ışıltı gerçekten  doğru şeyi yaptığımızı anlamamı sağladı'

'Birçok insanın bilmek istediği, yoldayken nasıl para kazandığım oldu'

'Nashville TN' de kurulu bir düğün fotoğrafçısı dükkanım var ve yolda kalmam için gereken parayı kazanmamı sağlıyor'

'Umarım ilerleyen zamanlarda, yolda kalabilmemiz için gereken maddiyatı sadece çektiğim manzara fotoğraflarından kazanabilirim'

'Ama biliyorum ki bu biraz daha zaman alacak gibi görünüyor'

'Şimdilik sadece faturalarımızı ödeyebilmemiz için yapmam gerekenleri yapıyorum'

'Yaklaşık 3 ayı aşkın bir süredir kalıcı olarak bu Airstream içinde yaşıyoruz ve hayatımız adeta büyük bir maceraya dönüştü'

'Elbetteki başlarda bu hayata alışmamız biraz zor olmuş olsa da, şu anda gayet iyi iş çıkardığımızı düşünüyorum'

'Zamanımızın çoğunu hiçliğin ortasında kampyaparak geçiriyoruz ve bunun yaşayabileceğiniz en keyifli tecrübelerden biri olduğunu düşünüyorum'

'Ayrıca size hiçbir maliyet gerektirmiyor'

'Gezilerimiz sırasınca açık ara en çok sevdiğim yer Texas'daki Bend Milli Parkı'

'Geceleri o kadar karanlık oluyor ki, hemen hemen gök yüzündeki bütün yıldızları görebilirsiniz.Eğer yeteri kadar odaklanabilirseniz Samanyolu'nu bile görebilirsiniz'

'Elektrik ihtiyacımızı Airstream'in üzerindeki güneş panelleri ile sağlıyoruz'

'Telefonlarımız sayesinde hala internete bağlıyız ve böylece haberleri ve sosyal medyayı takip etmeye devam edebiliyoruz'

'Gittiğimiz yerlerdeki zorlu yollarda ailecek birçok zorlu yürüyüş gerçekleştirdik.'

'Ama en güzel zamanlarımızdan biri Rio Grande nehrinin kenarında yaptığımız yaz kampıydı'

'Yollarda yaşamak herkesin harcı değil'

'Ancak 21 yaşlarımdayken birinin gelip de, bir Airstream alıp tüm Amerikayı dolaşarak yaşayabileceğimi söylemiş olmasını dilerdim'

'Şimdi buradayım, ve size imkansız olmadığını söylüyorum'

'Eğer ben, karım ve 4 yaşındaki oğlum bunu yapabiliyorsak'

'Macera arayan genç bir bekarsanız siz de kesinlikle başarabilirsiniz'

'Her gün yeni bir macera'

'Ve umarım daha uzun bir süre devam edecek'